Saturday, April 2, 2011

HJ ALLEN Perangai Buruk.

Skg Hj Allen menggunakan iklan mudah untuk mengutuk dan mengata orang. Kat sini kita blh tgk betapa buruknya perangai dia. Dia masih lg tak insaf. Lepas satu kes, satu kes dia buat. Apa pun yg dia buat merugikan dirinya sendiri. Ramai yg terkejut bila tengok iklan yg dia buat kat mudah tu. Semua orang yg dia kutuk ni terdiri dr org lama dlm dunia arnab serta yang mempunyai rekod bersih dalam dunia arnab. Apa pun perbuatan nya ini memakan diri sendiri.

1 comment:

  1. Hi, saya Ada nk beli kucing dari seseorg yg namanye hj lie dari Sean pet gallery kat mudah. Mungkin ke org yg sama?

    Saya mula muskil sebab gambar yg dia tunjuk tu. Sebab bila saya try Google gambar tersebut Ada keluar gambar yg sama tapi dari website luar negeri tahun 2010.

    Bila saya mintak dia gambar latest kucing tu sebelum saya transfer dia duit, dia tk kasi. Mcm2 alasan dia kasi.

    Tu la ni saya nak tau jugak kalau ni org yg sama.

    ReplyDelete